Brisbane är en stor stad...

Under de 6 dagar vi befann oss i Brisbane fick både jag och Fanny uppleva hur det känns att vara vilse. Första dagen vi kom till Brisbane var vi ute och festade med Madde och Martina. Jag bestämde jag mig för att gå hem tidigare än dom andra. De tänkte att jag hittar ju oftast så de oroade sig inte för mig. Jag däremot hade inte ens en aning åt vilket håll jag skulle gå. Fick hjälp av några killar som pekade rätt riktning åt mig, gick sådär. Tre timmar gick jag runt i stan utan att hitta hem. Inte ens taxihaffisarna visste vet mitt hostel låg! Inatt var det Fanny som körde samma grej... Jäkla Brisbane haha!  Idag lunchade vi med Madde och Martina innan det var dags för oss att säga Hejdå... Fy, det var lika jobbigt nu som när vi vinkade av Madde vid färjan i Manly... Så kul vi har haft det i alla fall :) Kommer sakna dem massa!! Sedan några timmar befinner vi oss i Surfers Paradise, bara 1,5 timme söder om Brisbane med buss! / Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0