Vår härliga morgon

I fredags morse skulle vi ta bussen till Noosa. Morgonen blev inte som vi tänkt oss. 4.45 gick vi upp, FÖR tidigt!! Jag lyckades starta brandlarmet klockan 5 och väcka folket på hostlet. 6.20 står vi klar utanför hostlet och väntar på att en kille ska skjutsa oss till busstationen. Klockan går och ingen kommer... Den hinner bli 5.55. Vi har missat vår buss. Receptionen öppnar vid 6 och vi berättar att ingen kört oss, killen i receptionen väcker killen som skulle ha kört oss. Han kommer ner och luktar så jävla mycket sprit. Han ska försöka köra ikapp bussen till nästa stad, vi är tveksamma om vi ens ska åka med honom men vi måste ju till vår buss. Den jäveln hittar inte busshållplatsen vilket betyder att vi får vända tillbaka till Hervey Bay och vårt hostel... Jag tycker att det luktar konstigt om bilen men Fanny säger att det är Diesel som luktar. Fem minuter senare kan man inte se vägen bakom oss pågrund av all rök, motorn brinner... Fast på vägen 1,5 timme innan vi blir hämtade och får skjuts tillbaka till hostlet... Härlig morgon! Kan berätta att jag och Fanny hatar det fula, rödhåriga fyllot :) Killen i receptionen gav oss dock en gratisnatt i ett dubbelrum :) / Isa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha tror jag fattar hur ni kände er! MEN ... det är sånt som stärker :)

2011-04-11 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0