Snorkling och hajar

Idag hade antligen cyklopen kommit in i lager igen sa Fanny gick och kopte ett fint blatt! Jag kopte mitt for nagra dagar sen.. vi begav oss mot Shelley Beach och hoppade i med vara cyklop! Det var som att komma in i en helt annan varld, vi sag massor med fina fiskar i olika former! Snackor och vaxter som jag aldrig sett forut, sa himla coolt. Tank hur fint de kommer va nar vi kommer upp till Great Barrier Reef!!:D 

Nar jag haller pa att fixa med mitt cyklop sa haller en man pa att krocka med mig nar han simmar. Han dyker upp och berattar att han sett massor med hajar ungefar 50 meter ut.

Fanny och jag vill sjavklart ocksa se sa vi simmar langt ut och far plotsligt se en haj, och sa en till, 6 hajar sag vi!!! Hajarna var ungefar 1 - 1,5 meter stora och simmade runt helt lugnt under oss! Forst blev jag valdigt radd da vi var mitt ute pa vattnet men sen var det bara riktigt coolt!:D Sag ocksa en jattehaftig typ rocka eller natt som simmade langs botten, det hade stora taggar ut fran svansen! Jag har sedan jag kom hit tjatat att jag vill se en vild haj, och nu har vi fatt det!

Isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0