Tattoo and Gillgans

Fanny och jag har ett tag pratat mycket om tatueringar och att båda vill göra en. Igår när Fanny chillade på rummet så gick jag ut för att kolla runt lite i affärer och så. Gick förbi ett tatueringsställe och tänkte att jag kan gå in och bara fråga lite om pris och sådär. Jag går in, säger att jag vill göra en tatuering. Han frågar när. När som helst säger jag. 10 minuter senare ligger jag på bänken för att bli tatuerad. Bara en stund innan jag kom in hade han fått ett återbud och jag tänkte bara varför inte? Hade ingen teleon så Fanny kunde jag inte få tag på, så det blev en överraskning för henne när jag kom hem! Tatueringen är en gren med rosa körsbärsblommor på sidan av revbenen!  Sedan några dagar (3?) bor vi på Gilligan's, mer ett hotell än hostel, för billigt pris. 140 rum finns det, och de flesta är fulla. Alla pratar om Gilligans så vi kunde ju bara inte lämna Cairns utan att bo här vi också. Det finns en pool, strand, och vattenfall. Vi får middag varje kväll och sover i galet sköna sängar. Enda skillnaden från hotell är väll att det bor 8 andra människor i rummet också... Haha ;D Men de gillar jag, alla är så trevliga! Så fort min penicillinkur var över blev det festa, två kvällar på Gilligans har vi hunnit med (självklart har de ett eget uteställe).  Isa :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja då rockar det igen mitt lilla hjärta :)

2011-03-28 @ 11:20:04
Postat av: lovisa

fin header!

2011-03-28 @ 11:35:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0